Home > გობეჯიშვილი ომარ, Work > დავალება#3 დიზაინი და ფუნქცია

დავალება#3 დიზაინი და ფუნქცია

  1. Omar Gobejishvili
    January 20, 2011 at 8:09 pm

    ეს პლაკატი უნდა აღუძრავდეს უცხოელს ინტერესს საქართველოსა და ქართული კულტურისადმი .ყველაზე მნიშვნელოვანია გაუჩინოს საქართველოში ჩამოსვლის სურვილი რათა იყოს ტურისტული ბიზნესი.ასეთი ტიპის პლაკატები ხშირია ინტერნეტში .იგი ვერ ასრულებს თავის დანიშნულებას რადგან უემოციოა და მასში არ არის სრულად წარმოდგენილი ქართული კულტურის სიმდიდრე და მრავალფეროვნება.და მასზე არსებული შრიფტი საერთოდ არ სურათს რომელიც არც თვითონ გამოიღჩევა დიდი მხატრულობით.

  2. Omar Gobejishvili
    January 20, 2011 at 8:55 pm

    მწვანე ფერის სავიზიტო ბარათი, სუვენირების მაღაზიის.იგი იოლად უნდა ამახსოვრდებოდეს ადამიანს , გარკვევით უნდა გვაწოდებდეს ინფორმაციას თუ რა დაწესებულებისაა?სადაა ?რა ტიპის პროდუქციას გვთავაზობენ და ვინ ?სასურველია მითითებული იყოს ელექტრონული მისამართი ან მობილურის ნომერი. სუვენირებისა და საჩუქრების მაღაზიას ფართო მომხმარებელი ჰყავს ეს შეიძლება იყოს 13 წლის ბავშვი ან 113 წლის მოუცი, არაა?მნიშვნელოვანია ,რომ იყოს ადვილად დასამახსოვრებელი,წინა პლანზე უნდა იყო ინფორმაცია იმის შესახებ თუ რისი სავიზიტო ბარათია, შემდეგ დასახელება ამფირმის ან კორპორაციის.ფოტო ცუდი გადაღებულია მაგრამ სინამდვილეში კარგად იკითხება რის შესახებ არის სავიზიტო ბარათი,ასევე მაღაზიის სახელწოდებაც.ბარათი იოლად დასამახსოვრებელია ოქროსფრად ბრჭყვიალა შრიფტისა და ჟღერადი მწვანე ფერის გომო, მაგრამ ქვემოთ მითითებული მისამართი იმდენად წვრილია, წასაიკითხავადდ ბარათი უნდა მიატრიალო ისეთი კუთხით ,რომ ბრჭყვიალა ოქროსქერ შრიფტიდან არეკლილმა სინათლის სხივებმა პირდაპირ თვალებში შემოგანათოს და მერე მივდები , რომ ამ მაღაზიის ერთერთი ხემძღვანელი ჩვენი ძამია და მეგობარი თედო ყოფილა.

  3. Omar Gobejishvili
    January 20, 2011 at 9:40 pm

    შემდეგი არის პატარა ყუთი რომელშიც პატარა პლასმასის ბანკით დევს ტუში.გაბარიტებით ჩინელს წააგავს და სულაც არ იქნება მცდარი წარმოდგენა, რადგან ნაწარმი მართლაც ჩინურია რაზეც მისი ზომების გარდა მიგვანისნებს უცნობი და გაურკვეველი იეროგლიფები.წესით შეფუთვაზევე უნდა ვხვდებოდეთ თუ რასთან გვაქვს საქმე, მაგრამ ვერ ვხვდებით, იმიტომ რომ არ ვიცით ჩინური, არადა ერთი ასოც არ წერია ქართულად,
    თუნდაც სრულიად უმნიშვნელო და უსარგებლო ინფორმაციაც კი არ არის მოცემული. ჩემი აზრით ამ პროდუქტის მომხმარებელი ალბათ ძირითადად მხატვარი იქნება,რადგან ,, авторучка” უკვე გამეიგონეს.შეფუთვით უნდა ვრწმუნდებოდეთ პროდუქტის ხარისხიანობაში,ამასთან დაკავშირებით ქვედა მაღცხენა კუთხეში არის წარწერა,, Qualiti Guarantee Product” . ტუში ძირითადად შეგვხვდება საკანცელარიო მაღაზიებში. ეს შეფუთვა თავის ფუნქციებს შეიძლება ჩინეთში კარგად ასრულებდეს ,მაგრამ საქართველოში დაგვჭირდება ვკითხოთ გამყიდველს თყ სადააქვთ ტუში?

  4. January 20, 2011 at 9:57 pm

    კარგია. მეც მაქვს დამატებითი კომენტარი მაგრამ მოგვიანებით ავპოსტავ.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: